woensdag 27 augustus 2014

Commercial Innovation needed!!!

Commercial Innovation needed!!! In zeker 70% van de gevallen werken MARKETING en SALES niet MET elkaar maar TEGEN elkaar. Zo claimt sales bijv.  dat leads vanuit marketing waardeloos zijn, marketing niets begrijpt van de individuele klant en de persoonlijke relatie terwijl marketing de "wetenschap" van de markt juist claimt! Daarenboven leiden technologische- en externe (wereldwijde) ontwikkelingen tot grote veranderingen in industrieën, markt, behoeften en consumenten gedrag.

Ook binnen de andere management disciplines en onderlinge samenwerking zien we onvoldoende coöperatie o.b.v. belangen en derhalve onevenwichtigheid tussen de driepoot financiën, commercie (sales, marketing, communicatie) en productie (techniek,logistiek). Tenslotte de rol van management/bestuurders en leiderschap die vele vormen kent, zowel qua inhoud als uitvoering, en, inherent aan de ontwikkelingen, andere vaardigheden en gedrag vereisen.

Door inventarisatie en optimalisatie van de samenhang van kritische succesbepalende factoren en voorwaarden helpt SOMMOS de commerciële organisatie (sales, marketing, communicatie) naar het "next level"!
Gericht op het commercieel bedrijfseconomische en menselijke aspect op basis business & human analytics vindt kanteling  plaats door implementatie van innovatie sales & marketing workflow methodieken, samenwerking, houding en gedrag, individuele- en team performances. 

Op basis van business analytics, zowel binnen Sales & Marketing als de andere managementdisciplines komen we snel tot de kern  waarbij door middel van een integrale aanpak en synergetische besluitvorming er gewerkt wordt aan verbetering in performances, EBIT en loonsomrendement.  

Geinteresseerd? Varaag een vrijblijvend intake gesprek aan voor een gratis quick scan met
SOMMOS (i.s.m. Adsom gericht op ondersteuning als het gaat om integraal strategisch & operationeel management).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten